• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

آیین تقدیر از مدیران جهادی و کارمندان تلاشگر اولین جشنواره مدیران جهادی بنیاد مستضعفان در سالن کشتی پارک ارم برگزار شد

برچسب ها عمومی 
  تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۸/۰۱   تعداد بازدید : 188

در این آیین مهندس سعیدی کیا ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران اجرای جشنواره مدیریت جهادی بنیاد مستضعفان به ویژه هیات امنای بنیاد ، شورای معاونان و هیات داوران تاکید کرد : کار سختی است که از بین همه کسانی که واقعا به صورت جهادی کار می کنند یک عده خاصی به عنوان نمونه انتخاب شوند ، وی در ادامه گفت : اقتصاد مقاومتی که با تدبیر و حکمت مقام معظم رهبری امسال رونق پیدا کرد در کشور جز با روحیه جهادی امکان اقدام و عمل نخواهد داشت و هر جا این روحیه هست کار ها سریعتر و بهتر به نتیجه می رسد.
گفتنی است دراین مراسم پس از تشریح آیین نامه جشنواره مدیریت جهادی بنیاد از سوی رحمت الله صادقیان معاون امور هماهنگی ، مجامع و مالکیت سهام به نمایندگی از داوران جشنواره و سخنرانی مهندس سید محمد اتابک مدیر عامل شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه پارس به نمایندگی از مدیران منتخب جهادی اولین جشنواره ، 23 مدیر منتخب جهادی و 26 کارمند تلاشگر منتخب از سوی هیات داوران اولین جشنواره مدیران جهادی بنیاد مستضعفان مورد تقدیر قرار گرفتند و مدیر عامل شرکت جناب آقای مهندس اصیلی نیز مدیر جهادی برگزیده معاونت توسعه ساختمان و هلدینگ پایاسامان پارس شدند . مدیر عامل شرکت دارای بیشترین ویژگی منطبق با شاخصه های مطرح شده در ارتباط با کار جهادی را کسب نمودند . در متن تقدیر نامه چنین آمده است.

جناب آقای مهندس اصیلی
مدیر عامل محترم شرکت ملی ساختمان

خبر مسرت بخش انتخاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان مدیر نمونه جهادی در اولین جشنواره مدیریت جهادی در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از سوی ریاست محترم بنیاد مستضعفان جناب آقای مهندس سعیدی کیا، تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمت در سایه تأییدات الهی، در این عرصه خطیر و خدمت به جامعه علمی و اعتلای میهن عزیز اسلامی مسالت داریم. امید است در پرتو الطاف حضرت حق، بیش از پیش موفق و پیروز باشید.
از طرف کلیه همکاران شرکت

ارسال نظر

دیدگاه