• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

افتتاح پروژه کمربندی نسیم شمالی قزوین

برچسب ها پروژه ها 
  تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۰۷   تعداد بازدید : 193
افتتاح پروژه کمربندی نسیم شمالی قزوین
جاده نسيم شمال حدود 50 سال پيش به عنوان شبکه عبور گاز در جنوب قزوين احداث شد که رفته رفته با افزايش حجم ترافيک در جنوب شهر به عنوان کمربندي براي تردد وسايل نقليه سبک و سنگين مورد استفاده قرار گرفت. با توجه به ترافيک موجود سالانه مبالغ زيادي از سوي شهرداري قزوين براي مرمت و لکه گيري آسفالت اين مسير به علت استاندارد نبودن و نداشتن زيرساختهاي لازم تخصيص يافته است. در همين راستا بهسازي مسير كمربندي نسيم شمال به طول تقريبي 4.5 کيلومتر در سال جاري در دستور كار معاونت فني و عمراني شهرداري قرار گرفت و طبق قرارداد منعقده شرکت ملي ساختمان مسئوليت طراحي و اجراي روسازي مسير مذکور را به عهده گرفته است.

دستاوردهای پروژه

کیفیت بسیار بالای رویه بتنی اجرا شده نسبت به پروژه های مشابه در سطح کشور اعم از آزاد راه تهران شمال ، آزاد راه اصفهان –شیراز و .. اشاره نمود
کار تحقیقاتی صورت پذیرفته جهت اجرای رویه بتنی این پروژه برای اولین بار سطح کشور انجام شده که استفاده از سرباره در مخلوط بتنی روسازی به جهت کنترل ASR مصالح می باشد که این امر هزینه های جاری پروژه را با کاهش چشمگیر همراه کرده که خود یک مهندسی ارزش بسیار عالی می باشد.
رکورد سرعت اجرای بتین رویه که در مدت زمان 9 روز ( با احتساب تعطیلات ) و با توجه به توقف 3 روزه کار به دلایل گوناگون و در واقع در مدت 6 روز 1800 رویه بتنی اجرا شد که در سطح کشور بی نظیر می باشد.
برنامه افتتاحیه فاز یک هم مقرر بود در تاریخ 1399/09/05با حضور استاندار محترم قزوین شهردار محترم قزوین و اعضای شورای شهر بر گزار گردد که به دلیل شیوع ویروس کرونا و دستورالعمال های ستاد مقابله با کرونا به تاریخ دیگری موکول گردید

ارسال نظر

دیدگاه