• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت 3LYSIUM و نماینده دویچه ( بانک آلمان)

برچسب ها عمومی 
  تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۲۴   تعداد بازدید : 191
در مورخ 94/12/2 تفاهم نامه همکاری با شرکت 3LYSIUM و نماینده دویچه ( بانک آلمان) با موضوع همکاری در طرح و اجرای پروژه های داخلی و خارجی ، تامین مالی پروژه ها ، بازاریابی و صادرات مصالح ساختمانی از قبیل سیمان ، فولاد ، کاشی و سرامیک و اجرای کارخانه های سیمان و فولاد و ….. به امضاء رسید.
شرکت 3LYSIUM یک شرکت عمانی است که همکاریهای موثری با بانک مذکور دارد و پروژه هایی را به همین منوال به انجام رسانیده است. نظر به اینکه مقرر است شرکت ملی ساختمان شرکتی در مسقط پاییتخت عمان به ثبت برساند ،جهت ادامه همکاری در آن کشور بایستی با یک شرکت محلی (J.V) به صورت مشارکت به ثبت برسانیم.
نظر به نفوذ شرکت مذکور در عمان در شرق آفریقا ملی ساختمان با این شرکت سند مشارکت جهت اجرای پروژه های مختلف زیر بنایی در ( عمان ، موزامبیک، ساحل عاج، کامرون)امضاء نمود و این شرکت با توجه به بازاریابی و نفوذ آن در قاره آفریقا پروژه های مختلفی را جهت طراحی و اجرا به شرکت ملی ساختمان معرفی خواهد کرد .
شایان ذکر است اکثر پروژه های خارج از کشور و جذب سرمایه گذاری خارجی و فناوری نوین از طریق شرکت آلمانی S.I.C انجام می گردد
آقایان شاهسواری ، اصیلی ، رستمی ، خزائی ، دکتر سعید سمیر ( نماینده دویچه بانک آلمان )عبدالله الحبسی مدیر عامل شرکت 3LYSIUM و دکتر سیبویه نیز از همراهان ایشان در جلسه حضور داشتند.

ارسال نظر

دیدگاه