• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

بازدید آقای مهندس یزدان جو معاون امور اقتصادی بنیاد از پروژه مصلی امام خمینی تهران مورخ ۹۹/۲/۱۰

برچسب ها عمومی 
  تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۱۱   تعداد بازدید : 239
شرح بازدید:

بازدید معاون محترم امور اقتصادی بنیاد مستضعفان از ساعت 07:00 روز 1399/02/10 در سالن جلسات کارگاه مصلی امام خمینی(ره) آغاز گردید. طی این جلسه توضیحات جامعی در معرفی کلی پروژه، وضعیت فعلی، فعالیت های انجام شده و پیش رو در بخش های رواقین شرقی و غربی، قرائت خانه، موتورخانه مرکزی و ورودی شمالی جهت آماده سازی حداکثری جهت برگزاری مراسمات احتمالی پیش رو از جمله مراسم شب های قدر، نمایشگاه قرآن و کتاب و نماز عید سعید فطر به صورت گزارشی مصور ارائه گردید.

همچنین توضیحاتی در خصوص مباحث مالی و محدودیت های موجود مرتبط با پروژه در سطح کلان مطرح شد. پس از اتمام جلسه، بازدید از فعالیت های اجرایی از محل ساختمان قرائت خانه آغاز گردید و پس از ارائه توضیحاتی به وسیله ماکت طراحی شده از قرائت خانه در خصوص کاربری های در نظر گرفته شده و معماری خاص آن، بازدید از عملیات اجرایی نصب قطعات GFRC و گره چینی نما، پلاستر سیمانی و گچکاری دیوارها به انجام رسید.

سپس از کارگاه آجر چینی معقلی نمای قرائت خانه که در آن چیدمان قطعات آجری برای نصب در نما صورت میگیرد بازدید به عمل آمد و نهایتا با بررسی وضعیت موجود سرویس های بهداشتی تراز19+ رواق غربی که تکمیل بخشی از آن در اولویت اجرایی قرار گرفته است و شرح عملیات اجرایی آن، به بازدید از ترازهای 5+ و 25+ رواق شرقی پرداخته شد. در این مرحله، از عملیات سنگ کاری کف و دیوارها، نصب کانال های تاسیساتی و گچکاری تیرها بازدید به عمل آمد و سپس با عزیمت به رواق غربی پروژه از عملیات اجرایی تراز25+ از جمله سنگ کاری کف، کارلاژ و ازاره، عایق رطوبتی کف و کارگاه ساخت کانال و سندبلاست آهن آلات بازدید گردید و در نهایت با مشاهده عملیات خاکی در حال انجام در ورودی شمالی پروژه و ارائه توضیحاتی از عملیات اجرایی، مباحث و محدودیت های ایجاد شده به واسطه عبور خط مترو از بخش غربی محدوده پروژه و عملکرد شرکت ملی ساختمان تا بدین مرحله از کار، بازدید به پایان رسید.

وقایع مهم در بازدید پروژه:

– بررسی و شرح موانع و محدودیت های ناشی از مسائل مالی و تاثر آن بر پروژه

– بررسی موانع و محدودیت های موجود در ورودی شمالی متاثر از تونل مترو عبوری

– بررسی مراسمات مختلف پیش رو و اولویت های اجرایی مربوطه

در این بازدید آقایان مهندس مجید شاهسورای، مدیر عامل هلدینگ پایا سامان پارس و مهندس علی اصیلی مدیر عامل شرکت ملی ساختمان آقای مهندس یزدان جو معاون امور اقتصادی بنیاد را همراهی نمودند.

ارسال نظر

دیدگاه