• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

بازدید از پروژه سد سرنی توسط آقای مهندس رضوی مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و مجری محترم طرح آقای مهندس هنربخش 14 دی ماه

برچسب ها عمومی 
  تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۱۵   تعداد بازدید : 124

یکشنبه مورخه 14 دی ماه طبق برنامه ریزی های انجام شده مدیران محترم عامل ارکان طرح و هیئت همراه، حدود ساعت یازده صبح وارد کارگاه پروژه سد سرنی شده و از نقاط مختلف پروژه بازدید نمودند.

در این بازدید که با حضور مدیر عامل شرکت آب نیرو آقای مهندس رضوی، مجری طرح آقای مهندس هنر بخش ، مدیر عامل شرکت ملی ساختمان آقای مهندس علی اصیلی ، مدیر پروژه آقای مهندس علوی و سایر عوامل اجرایی پروژه صورت پذیرفت ، در ابتدا توضیحات مختصری از اهداف پروژه، وضعیت پیشرفت فیزیکی و شرایط فعلی کارگاه در محل لوح یادبود افتتاح ، توسط سرپرست نظارت مقیم طرح به بازدید کنندگان ارائه شد. در این توضیحات مشخصات پروژ نظیر حجم کل عملیات خاکی، بتنی ، همچنین عملکرد سازه های مختلف در هدایت آب به پایین دست و نیز کنترل سیل آب های سال گذشته و عدم وقوع خسارت به روستاهای پایین دست مورد توجه قرار گرفت .

در بازدید از اتاق کنترل، سیگنال های هدایت شده از سازه کاهنده انرژی و دریچه های تخلیه کننده عمقی بر روی نمایشگر مشاهده شد ، توضیحاتی توسط کارشناسان شرکت فن آوری نوین نیرو در خصوص نحوه عملکرد تابلو ها و قابلیت مانور شیر آلات و دریچه ها در دوره بهره برداری ارائه گردید . همچنین راه اندازی تابلو کنترل دریچه ها و درصد گشودگی شیر آلات هدایت آب به تصفیه خانه میناب در طی بازدید انجام شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین توضیحات کاملی از ابزارهای دقیق نصب شده در تراز های مختلف بدنه و گالری زیر هسته و نیز نحوه قرائت،توسط کارشناس شرکت تخصصی سد افزار و مشاور طرح ارائه گردید و عملکرد این سیستم نیز مورد تایید قرار گرفت .

در ادامه، بدنه سد، سازه سرریز اصلی، برج آیگیر ، تونل انحراف ، گالری های دسترسی و زیر هسته مورد بازدید قرار گرفته در هر مرحله از بازدید توضیحات تکمیلی در خصوص نحوه عملکرد و آمادگی آنها جهت بهره برداری به حضار ارائه شد.

بعد از مراتب تشکر قدردانی از مجری طرح آقای مهندس هنر بخش ، مدیر عامل مشرکت ملی ساختمان پس از ارائه توضیحات در خصوص انجام به موقع تعهدات قراردادی، با توجه به کیفیت و سرعت انجام پروژه که مورد تحسین همگان قرار دارد، و با اشاره به عدم قبول تاخیرات از طرف بانک و همچنین عدم وجود نقدینگی برای جبران خسارات ناشی از بیماری کرونا، خواستار تامین منابع مالی به جهت انجام تعهدات شرکت به پیمانکاران و بازار شد . در این راستا مدیر عامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران با اشاره به اتمام به موقع پروژه و مرتفع شدن مشکلات کمبود آب در منطقه، “قول مساعد در خصوص تامین مالی از محل منابع داخلی در کمترین زمان ممکن را دادند” .

مدیر عامل محترم شرکت توسعه آب و نیروی ایران ضمن تشکر و قدردانی از کلیه عوامل موثر در اجرای این پروژه ملی، طی سخنانی اشاره نمودند” نکته مثبت این پروژه وجهه مثبت آن در بانک توسعه اسلامی (IDB) می باشد” که بعنوان شاخص برتر در پروژه های اجرا شده از این قبیل می باشد.

ارسال نظر

دیدگاه