• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

بازدید ریاست بنیاد مستضعفان از سد سرنی شرکت ملی ساختمان

برچسب ها عمومی 
  تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۲۱   تعداد بازدید : 190

رئیس بنیاد مستضعفان به همراه استاندار هرمزگان و نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از روند احداث پروژه سد سرنی شرکت ملی ساختمان در شهرستان ميناب بازديد كردند.

مورخ 96/9/18 هیئتی متشکل از رئيس بنياد مستضعفان، معاون توسعه ساختمان، مدير عامل هلدينگ پايا سامان پارس و مدير عامل شرکت ملي ساختمان به همراه استاندار هرمزگان، مدير عامل آب نيرو، مجري پروژه و نماينده مردم شرق استان هرمزگان از روند احداث پروژه سد سرني شرکت ملي ساختمان در شهرستان ميناب بازديد کردند.

رييس بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي در بازديد از سد سرني با اشاره به پروژه هاي عمراني بنياد بر همدلي و تلاش براي محروميت زدايي در مناطق کمتر توسعه يافته تاکيد کرد . همچنين از پيشرفت مناسب اجراي کار توسط شرکت ملي ساختمان ابراز رضايت نموده و يکي از دلايل اجراي خوب را ناشي از طراحي هاي مناسب و هماهنگي و همدلي ميان کارفرما ، مشاور و پيمانکار طرح دانستند.

آقاي مهندس رضا زاده مدير عامل آب نيرو در ادامه ضمن ابراز رضايت از عملکرد شرکت ملي ساختمان در پروژه سد سرني وضعيت پروژه را در جمع پروژه هاي تحت پوشش بانک اسلامي مطرح کرده و عنوان نمودند که از نظر عوامل بانک توسعه اسلامي پروژه سد سرني که توسط شرکت ملي ساختمان اجرا مي گردد بعنوان پروژه نمونه مطرح است و انتظار دارند که ساير پروژه ها نيز نحوه عملکردشان مشابه پروژه سد سرني باشد.

سپس ايشان با اشاره به اينکه بخشی از هزينه هاي ريالي پروژه در سال 96 پرداخت نشده از استاندار هرمزگان درخواست کردند که طي مکاتبه اي با وزارت اقتصاد و دارائي تخصيص اعتبارات ريالي را هماهنگ نمايند.

استاندار هرمزگان پس از تشکر از عوامل دست اندر کار پروژه از نحوه اجراي پروژه اظهار رضايت مندي داشتند و قول مساعد دادند که مطابق درخواست آقاي رضا زاده هماهنگي لازم با وزارت اقتصاد و دارائي حتماً انجام مي شود.

آقای مهندس اصيلي در اين بازديد عنوان نمودند که شرکت ملي ساختمان در يک مناقصه بسيار نزديک و باحضور شرکتهاي مطرح پيمانکاري توانست با بالاترين امتياز فني برنده مناقصه گردد. در ابتداي طرح بدليل زمانبری انجام مراحل اداري انتقال پول از بانک توسعه اسلامي به کشور ، شرکت سه ماه قبل از دريافت پيش پرداخت و شروع رسمي پروژه نسبت به تجهيز کارگاه و احداث جاده دسترسي اقدام نمود. با انتقال پروژه از آب منطقه اي هرمزگان به شرکت توسعه منابع آب و نيروي ايران و مديريت و هدايت هاي همه جانبه مجري طرح آقاي مهندس هنربخش عمليات اجرايي پروژه شتاب چشمگيري گرفت و عليرغم تاخيرات متعدد در انتقال وجه از بانک توسعه اسلامي اتمام پروژه در برنامه زمانبندي اوليه آن قابل حصول است.

 

ارسال نظر

دیدگاه