• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

بازدید ریاست محترم بنیاد مستضعفان از پروژه فولاد کاوه اروند

برچسب ها پروژه ها 
  تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۰   تعداد بازدید : 183

سه شنبه 27 / 5/ 94 ریاست بنیاد مستضعفان، مدیر عامل شرکت پایاسامان پارس و مدیر عامل شرکت ملی ساختمان از عملیات اجرایی پروژه فولاد کاوه اروند بازدید بعمل آوردند در این بازید از تلاش مدیران و کلیه دست اندرکاران این طرح بزرگ قدردانی بعمل آمد.
پروژه فولاد کاوه اروند با هدف احداث خط نورد میلگرد به ظرفیت 600 هزار تن مقاطع طولی سبک در سال )شامل میلگرد و مفتول(،در منطقه ویژه اروندبه مساحت تقریبی 10 هکتار در فروردین ماه 92 آغاز به کار کرده که بخشی از انجام عملیات سیویل آن به عهده شرکت ملی ساختمان می باشد. گزارش ذیل شامل شرح عملیات اجرایی انجام شده و پیش بینی آیتم هاي اجرایی پیشرو می باشد. لازم بذکر است میزان پیشرفت فیزیکی پروژه تا کنون 95,95 درصد می باشد.

پیشرفت مالی پروژه صورت وضعیت موقت شماره 20 به مبلغ 132,179,422,319 ریال و صورت وضعیت تعدیل موقت شماره 18 به مبلغ 151,795,528,424 ریال به تائید مشاور محترم رسیده است. صورت وضعیت تعدیل شماره 19 و 20 نیز نزد مشاور محترم در دست بررسی می باشد میزان بتن ریزي تا این تاریخ 21885 متر مکعب می باشد.
❖❖ سازه Stand Area پیشرفت اجرایی
91,94 درصد :
طی این دوره عملیات آرماتور بندي سقف سازه پارت 8 و 9 که مهمترین بخش سازه به لحاظ پیچیدگی اجرا محسوب می شود آغاز شده
است. و درحال حاضر پیشرفت این سازه به 70 درصد رسیده است. لازم به ذکر است که با توجه به شماره 99 * تیر و مرداد 1394 17 مشکلات نقشه دراین سازه پیشرفت کار به کندي انجام می پذیرد قسمتی از پارت 7 و 2 سازه Stand Area نیز باقی مانده است که پس از بتن ریزي پارت 8 و 9 قابل اجرا و بتن ریزي می باشد.
❖❖ سازه Cooling Bed : پیشرفت اجرایی 97,48
درصد طی این دوره عملیات آرماتوربندي و قالب بندي آن به پایان
رسیده و بزودي بتن ریزي خواهد شد.
❖❖ سازه Wire Rod :پیشرفت اجرایی 94 درصد
بتن سقف این سازه انجام شده است و باکس هاي آن نصب گردیده اند و پدستال آن آماده بتن ریزي می باشد.
❖❖ سازه Scale Pit : پیشرفت اجرایی 22 درصد
عملیات تخریب سر شمع و خاکبرداري ماشینی در تراز 8- این سازه به پایان رسیده است. عملیات آرماتوربندي و قالب بندي فونداسیون سازه به اتمام رسیده است.ریل ها ي مورد نیاز ساره نصب گردیده و فونداسیون آماده بتن ریزي می باشد. در تراز -4 نیز تخریب سر شمع ها در حال انجام می باشد.
❖❖ سازه Elevated Tank : پیشرفت اجرایی 100 درصد طی این دوره بتن ریزي فونداسیون سازه اجرا شده است. پدستال هاي سازه مذکور آماده بتن می باشد.
❖❖ سازه دودکش کوره : پیشرفت اجرایی 90,8 درصد طی این دوره اسکافلدبندي و قالب بندي کف سازه به اتمام رسیده است و قطعات فلزي مدفون در بتن در حال نصب می باشد. قسمتی از قالب بندي دور باقیمانده است. میزان پیشرفت فیزیکی سازه 90,8 درصد می باشد.خاطر نشان می سازد سازه هاي ذیل نیز عملیات اجرایی آن ها به پایان
رسیده است :
⁃⁃سازه Coil Handling پیشرفت اجرایی 100 درصد
⁃⁃سازه Charging Table پیشرفت اجرایی 100 درصد
⁃⁃سازه Furnace Area پیشرفت اجرایی 100 درصد
⁃⁃سازه Mono block پیشرفت اجرایی 100 درصد

ارسال نظر

دیدگاه