• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

بازدید معاونت توسعه ساختمان بنیاد آقای مهندس خواجه دلوئی از ترمینال سلام

برچسب ها عمومی 
  تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۰۵   تعداد بازدید : 194

در مورخ 96/03/06 همزمان با روز اول ماه مبارک رمضان معاون توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان به همراه مدیر عامل شرکت پایاسامان پارس و مدیر عامل شرکت ملی ساختمان از پروژه ترمینال سلام بازدید بعمل آوردند.مطابق برنامه ریزی انجام شده بازدید از عملیات اجرای ساخت ترمینال سلام در دو بخش ساختمان ترمینال و راه های دسترسی به ترمینال سلام صورت پذیرفت
در این بازدید مدیرعامل شرکت احداث و راه اندازی پایانه سلام نسبت به ارائه توضیحات فنی به هیئت بازدید کننده اقدام نمودند. ساختمان ترمینال شامل نما های شمالی و جنوبی ، طبقه همکف، طبقه اول و کنکورس، پست برق، موتورخانه، و زیرزمین شامل اتاق هواسازها و کریدور شرقی و غــربی می باشد.

در ادامه هیئت بازدید کننده ضمن حضور در سایت از بخش راههای دسترسی شامل محور اصلی ترمینال سلام-تهران، ساوه بازدید نمودند و در بخش راه های دسترسی در خصوص محورهای اصلی ورودی و خروجی ، نحوه دسترسی و ابنیه فنی راه شامل پل و زیرگذر وهمچنین معارضین پروژه گزارش و توضیحات لازم ارایه شد.
در انتها هیئت بازدید کننده در محل سالن اجتماعات پروژه حاضر شدند و پس از دریافت گزارش کلی پیشرفت پروژه در قالب پاورپوینت سوالات فنی و تخصصی در خصوص بخش های مختلف پروژه مطرح نموده که از طرف مدیران حاضر در جلسه پاسخ داده شد.

ارسال نظر

دیدگاه