• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

بازدید وزیر راه و شهرسازی از مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران

برچسب ها عمومی 
  تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۲۹   تعداد بازدید : 184

وزیر راه و شهرسازی پس از جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی که این هفته در محل پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، از قسمت های مختلف این پروژه بازدید کرد.

آقای مهندس اسلامی و هیئت همراه ایشان ، مهندس علیزاده معاون سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی ، نمایندگان مجری طرح ، نمایندگان شرکت مهندسین مشاور تخصیص پارس با حضور آقای مهندس اصیلی مدیر عا مل شرکت ملی ساختمان و سایر عوامل اجرائی از پروژه مصلی بازدید نمودند

محمد اسلامی در جریان بازدید روز شنبه،۲۹ تیر ۹۸، از روند ساخت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با اشاره به اهمیت این پروژه گفت: کارکرد این مصلی فقط برگزاری نماز و مناسبت‌ها نیست، بلکه به‌گونه ای طراحی شد تا در شرایط مختلف استفاده‌های گوناگونی داشته باشد.

پیش از آغاز جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی، آقای مهندس اصیلی و مسئولان اجرای پروژه گزارشی درباره تازه‌ترین پیشرفت‌های پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران به وزیر راه و شهرسازی ارائه کردند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طراح و معمار مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران یکی از چهره‌های نامدار و ماندگار معماری کشور است، اظهار داشت: مرحوم پرویز موید عهد عاشقانه خود را وقف این پروژه کرده بود و ممارست فراوانی در آن داشت.

محمد اسلامی با اشاره به طراحی مصلی بر اساس باورهای اعتقادی و فرهنگی ایران اسلامی، تصریح کرد: این پروژه می تواند یکی از نمادهای موفق و ماندگار انقلاب اسلامی محسوب شود.

لازم به ذکر است: اجرای پروژه ساخت جبهه شمالی مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران و تکمیل رواقین شرقی و غربی برعهده شرکت ملی ساختمان قرار دارد.

ارسال نظر

دیدگاه