• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از عملکرد شرکت «ملی ساختمان» در پروژه ترمینال سلام فرودگاه امام‌(ره)

برچسب ها عمومی 
  تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۱۵   تعداد بازدید : 190

وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه ۹مهرماه با حضور در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) از پروژه ترمینال سلام بازدید کرد.

در این بازدید، ریاست محترم بنیاد مستضعفان آقای مهندس محمد سعیدی‌کیا ، آقایی مهندس خواجه دلوئی معاون محترم توسعه ساختمان ، آقای مهندس مجید شاهسواری مدیر عامل محترم شرکت پایاسامان پارس وآقای مهندس علی اصیلی مدیر عامل محترم شرکت ملی ساختمان، وزیر راه و شهرسازی را همراهی ‌نمودند

به همین منظور مراسمی در سالن سرپوشیده در طبقه اول ساختمان کنکورس با پخش سرود جمهوری اسلامی و تلاوت آیاتی از قران مجید و خیر مقدم به مدعوین و بازدیدکنندگان آغاز شد.

در ادامه آقای مهندس شیرمحمدی مدیر پروژه کارفرما به جزئیات این ترمینال اشاره کرده و گفتند: ترمینال سلام، یک ترمینال ویژه حجاج است که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۹آغاز شد اما به دلیل مشکلات مالی، این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۱۲درصد در سال ۹۱متوقف شد.

وی ادامه داد: با دستور وزیر راه و شهرسازی، عملیات اجرایی این پروژه بعد از حدود دو سال توقف از ۱۵فروردین سال جاری با شرکت ملی ساختمان، آغاز شد. پروژه ترمینال سلام با پیشرفت حدود 30درصد در حال ساخت است و بر اساس برنامه زمان‌بندی، عملیات اجرایی این پروژه در تاریخ ۳۱تیرماه سال ۹۵به پایان می‌رسد.

پیشرفت عملیات احداث ترمینال 28هزار مترمربعی سلام حاصل جدیت و تلاش شبانه روزی مدیران، مهندسین و پرسنل شرکت جهت تکمیل و بهره برداری به موقع پروژه و تلاش در دو شیفت کاری می باشد.

در این خصوص نیروی انسانی نسبت به ماه قبل 80 نفر افزایش داشته است و نفرات فعال در پروژه در دوشیفت کاری به 477 نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش، پروژه ترمینال سلام در دو طبقه به علاوه همکف ساخته می‌شود که طبقه همکف برای خدمات بار مسافران، طبقه اول ویژه ارائه خدمات پاسپورت همچنین ورودی و خروجی مسافران و طبقه دوم نیز به عنوان سالن ترانزیت مورد استفاده قرار می گیرد؛ همچنین در این ترمینال، نصب سه پل تلسکوپی برای انتقال مسافران به داخل هواپیما برنامه‌ریزی شده است.

وی تاکید کرد: در صورت تامین منابع مالی، این پروژه در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید.

با سخنرانی وزیر راه و شـهـر سـازی در خصوص اهمیت پروژه ترمینال سلام ، ضمن تشکر از خدمات انجام شده توسط شرکت ملی ساختمان ، فضای سبز ترمینال، تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه ، نوسازی ناوگان هوایی و… را مورد تاکید قرار دادند.


ارسال نظر

دیدگاه