• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

جلسه هیئت پذیرش بورس شرکت ملی ساختمان با حضور نمایندگان شرکت و امور مجامع بنیاد و مشاور بهگزین در محل تالار بورس تهران در تاریخ 99/02/16 برگزار شد

برچسب ها عمومی 
  تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۲۳   تعداد بازدید : 90

در آستانه عرضه سهام شرکت ملی ساختمان ، فعالیت، وضعیت مالی و طرح‌های توسعه‌ این شرکت تشریح شد. مدیرعامل شرکت ملی ساختمان در جلسه پذیرش، با اشاره به تاریخچه و فعالیت شرکت گفت: ملی ساختمان در شصت و سومین سالگرد فعالیت خود قرار دارد. سرمایه این شرکت 700 میلیارد ریال است و طی سال‌ها فعالیت خود توانسته چهار گرید یک از سازمان برنامه و بودجه در زمینه‌های ابنیه ، آب ، حمل و نقل ، تاسیسات و تجهیزات دریافت کند.

مهندس اصیلی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 49درصد سهام شرکت ملی ساختمان به بنیاد مستضعفان و حدود 51 درصد از آن به شرکت پایا سامان پارس تعلق دارد، گفت: پروژه های فرودگاه امام خمینی (ره) ، ترمینال سلام ، فرودگاه آبادان و کیش ، روسازی آزاد راه تهران شمال (منطقه 1) ، سد سرنی و عمارت، احداث کارخانه فولاد کاوه جنوب کیش، مصلی امام خمینی ( ره)، ایستگاه مترو و …. از فعالیت‌های شاخص این شرکت است.

وی افزود: در سالیان اخیر علاوه بر ادامه اجراي با کیفیت فعالیتهاي عمرانی در بروز رسانی ناوگان ماشین آلات شرکت به تکنولوژي هاي برتر اقدامات شایان توجه انجام شده و در خرید برخی از ماشین آلات پیشرفته پیشگام بوده است. و موفق گردیده با جلب رضایت کارفرمایان نسبت به انعقاد قرارداد بیش از بیست پروژه بصورت ترک تشریفات در سالهای اخیر اقدام نماید و هم اکنون بیش از 1580 میلیارد تومان کار پشت دست دارد.

در این جلسه آقای دکتر امینی از فرابورس به نماینده بنیاد اعلام کردند که درصورت افزایش سهام شرکت ملی ساختمان به مبلغ 1.500.000.000.000 ریال ، 30% سهام شرکت پذیرش می نماید که پس از بحث و گفتگو مقرر گردید نماینده بنیاد به نمایندگی از سهامداران پس از بررسی نتیجه نهایی را اعلام نماید جلسه راس ساعت 10:30 به پایان رسید ضمن اینکه نظر مثبت پذیرش در خصوص پذیرش شرکت پس از جلسه نیز به نمایندگان اعلام گردید.

ارسال نظر

دیدگاه