• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

حضور در شصتمین نمایشگاه بین المللی اقتصادی و بازرگانی جمهوری عربی سوریه در دمشق

برچسب ها عمومی 
  تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۱۱   تعداد بازدید : 182

* این نمایشگاه از تاریخ 15 لغایت 24 شهریور سال جاری با مشارکت بیش از 47 کشور در شهر دمشق برگزار گردید.
بنا به دستور ریاست بنیاد شش هلدینگ از قسمتهای مختلف بنیاد بویژه هلدینگ پایاسامان پارس(شرکتهای ملی ساختمان، جنرال مکانیک و دی) بصورت فعال و با ارائه طرحهای مختلف زیر بنایی حضور یافتند
در این بازدیدها از هلدینگهای پایاسامان پارس و عمران و مسکن ایران گزارشی در خصوص نحوه اجرای پروژه های مسکونی، اداری، تجاری و زیر بنایی داده شد.
همچنین گزارشی از پروژه های بنیاد بویژه توسعه فرودگاه امام خمینی و پروژه آزاد راه تهران شمال ارائه گردید. طی بازدید سفیر جمهوری اسلامی ایران آقای دکتر ترک آبادی، گزارشی در خصوص هلدینگهای بنیاد و هدف از مشارکت بنیاد بویژه هلدینگ پایاسامان پارس به استحضار ایشان رسانیده شد.

اهم ملاقاتها و جلسات بشرح ذیل می باشد:
* بازدید نخــست وزیر سوریه آقای عماد خمیس و گروهی از مقــامات لشگری و کشوری از غرفه های بنیاد و ارائه گزارشی در خصوص هلدینگ پایاسامان پارس و فعالیت شرکتها در ایران و خارج از کشور
*بازدید وزرای کار و امور اجتماعی، خانم ریما قادری، وزیر ارتباطات، آقای دکتر احمد حسین و وزیر اقتصاد و تجارت خارجی آقای دکتر سامی محمد که نامبرده رئیس کمیسون مشترک اقتصادی ایران -سوریه می باشد.
*ملاقات و بازدید دوتن از مــعاونین وزیر مسکن و خدمات عــمومی از غرفــه های بنیاد که طی آن گزارشی از هلدینگ های پایاسامان پارس و عمران و مسکن ایران در خصوص نحوه اجرای پروژه های مسکونی و اداری و تجاری و زیر بنایی داده شد
* جلسه با حضور وزیر حمل و نقل آقای دکتر علی حمود در محل وزارتخانه که در این جلسه رایزن اقتصادی ایران و تعدادی از نمایندگان بنیاد حضور داشتند.
ابتدا گزارشی از پروژه های بنیاد بویژه توسعه فرودگاه امام خمینی و پروژه آزاد راه تهران شمال ارائه گردید. آقای وزیر ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری مشترک بنیاد با وزارت خانه مذکور افزود: طی حضورشان در تهران از پروژه های مذکور بازدید خواهند کرد.

*جلسه وزیر مسکن و خدمات عمومی آقای دکتر حسین عرنوسی در محل وزارتخانه
ابتدا گزارشی از بنیاد و پروژه های مسکن و زیربنایی ارائه گردید و آقای وزیر ضمن اعلام آمادگی همکاری مشترک و تشــکیل شرکتهای JV جـــهت اجـــرای پروژه های مـــسکونی و زیر بنایی و شبکه های آب و فــاضـلاب علاقـــمند به بازدید از پروژه های در دست اجرای هلدینگ پایاسامان پارس می باشد.
*ملاقات با وزیر نفت آقای علی غانم که در این جلسه با حضور رایزن اقتصادی سفارت جمهوری اسلامی و معاونت اقتصادی سوریه گزارشی در خصوص هلدینگ نفت و گاز بعرض ایشان رسانیده شد و مقرر شد یک پالایشگاه جدید و بازسازی، چند نمایشگاه و ثبت شرکت ایرانی در سوریه و شرکت در مناقصات آن کشور را خواستار شد.

ارسال نظر

دیدگاه