• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

دوره های آموزشی مدل تعالی سازمانی (EFQM) جهت استقرار و اجرایی شدن این مدل در شرکت ملی ساختمان برگزار شد

برچسب ها عمومی 
  تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۹/۳۰   تعداد بازدید : 182

با توجه به علاقمندي شركت ملی ساختمان به حركت در مسير تعالي، بسترهاي مناسبي براي استفاده از مدل EFQM در آن بوجود آورده است.

در اين راستا شرکت ملی ساختمان پس از اعلام آمادگی خود برای استفاده کاربردی از این مدل، دوره های آموزشی این مدل را آغاز نمود.
مهندس دلخواه مدرس این دوره با اشاره به کاربرد این سیستم جهت خودارزیابی شرکت ها و سازمانهای مختلف تصریح کرد: مدل‌های تعالی سازمانی به عنوان چارچوبی برای ارزیابی عملکرد و سنجش میزان موفقیت سازمان‌ها، در استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی و مدیریت کیفیت جامع، کاربردهای روزافزونی پیدا کرده‌اند. این مدل‌ها به عنوان زبانی مشترک برای مقایسه عملکرد و میزان موفقیت سازمان‌ها به‌کار می‌روند و به این لحاظ، مبنای طراحی جوایز متعددی قرار گرفته‌اند که در کشورهای پیشرفته صنعتی و کشورهای در حال توسعه به سازمان‌های برتر اعطاء می‌شود. یکی از معیارهای مهم در ارزیابی مبتنی‌بر مدل‌های تعالی سازمانی، کارکنان و منابع انسانی می‌باشند. در واقع، سازمان‌ها با هدف‌گذاری‌های همسو با اهداف راهبردی خود، در حوزه منابع انسانی و تعریف و اجرای رویکردها و فرایندهای مناسب، تلاش می‌کنند تا در سیستمی یکپارچه، به سوی تعالی حرکت کنند.

این دوره های آموزشی در محل جلسات شرکت ملی ساختمان برای مدیران و کارکنان شرکت برگزار شد.

ارسال نظر

دیدگاه