• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

راهکاران سیستم در معاونت مالی و اداری

برچسب ها عمومی 
  تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۲۳   تعداد بازدید : 192
راهکاران سیستم در معاونت مالی و اداری
راه اندازی نرم افزار راهکاران سیستم در واحد مالی شرکت ملی ساختمان از اقدامات مهمی است که در این بخش صورت پذیرفته است . در این خصوص از تاریخ 26 الی 28 بهمن کلاس آموزشی برای پرسنل مالی دفتر مرکزی و مسئولین مالی و انبار پروژه ها برگزار شد.
راهکاران همکاران سیستم، ارتباط مناسبی را بین اطلاعات واحدهای مختلف سازمان ایجاد کرده و اطلاعاتی یکپارچه و مناسب برای تصمیم‌گیری اثر بخش را در اختیار سازمان قرار می‌دهد.
در زیر شرح مختصری از مزایای این سیستم بیان شده است.
زیرساخت فنی راهکاران همکاران سیستم
استفاده از جدیدترین فناوری های روز IT و بومی سازی آنها با شرایط و نحوه کاربری، سر لوحه معماران و طراحان نرم افزار در شرکت همکاران سیستم بوده است. این فناوری ها به گونه ای در نرم افزار گنجانیده شده اند که کاربر بدون مواجه شدن با پیچیدگی های فنی از مزایای آن بهره مند شود.
از مهمترین فناوری هایی که در این راه کار استفاده شده است، تحت وب بودن آن است. اما واسط کاربری تحت وب چیست و چه مزایایی دارد؟

واسط کاربری تحت وب
تحت وب بودن نرم‌افزار الزاما به معنی تحت اینترنت بودن آن نیست. تحت وب بودن یعنی تعامل با کاربر از طریق مرورگر و تبادل اطلاعات با کارگزار وب از طریق یک ارتباط شبکه. این ارتباط شبکه می‌تواند به کوچکی و محدودیت یک شبکه داخلی در یک ساختمان کوچک و یا به بزرگی و گستردگی جغرافیایی شبکه اینترنت باشد.

کاهش قابل توجه هزینه نصب، پشتیبانی و به‌روزرسانی نرم‌افزار بر روی کامپیوترهای کاربران

در سیستم‌های تحت وب تنها وجود یک مرورگر وب برروی کامپیوتر کاربران کافی است تا کاربر بتواند بدون نصب هیچ‌گونه نرم‌افزار اضافه‌ای به استفاده از سیستم تحت وب بپردازد.
امکان اتصال از کامپیوترها و محل های مختلف

سیستمی که نیاز به نصب نرم‌افزار خاصی برروی کامپیوتر استفاده‌کننده ندارد، به صورت بالقوه این امکان را داراست که از هر مکان و برروی هر کامپیوتری توسط اتصال شبکه مناسب با کارگزار وب موردنظر ارتباط داشته باشد.
امکان استفاده از نرم افزار مستقل از سیستم عامل کامپیوتر کاربر

به طور کلی با توجه به اینکه بستر اجرایی نرم افزارهای تحت وب توسط مرورگرها فراهم میشود، ابن نرم افزارها به طور مستقیم به سیستم عامل وابسته نیستند و در صورتی که یک نرم افزار با رعایت استانداردهای خاصی تطابق خود با مرورگرهای مختلف را حفظ کند عملا می تواند روی سیستمهای عامل مختلف اجرا شود.
امنیت داده‌های کاربر
برخلاف نرم‌افزارهایی که نیاز به نصب و پیکربندی برروی کامپیوتر شخصی کاربر دارند، محدود بودن نیاز کاربران به تنها یک مرورگر وب و تعامل با نرم‌افزار تنها از کانال مرورگر وب، یک مزیت مهم دیگر هم دارد و آن اطمینان بیشتر کاربران نرم‌افزار، از عدم دسترسی به اطلاعات محرمانه‌ای است که برروی کامپیوتر خود نگهداری می‌کنند.
یکی از معایبی که به واسط های کاربری تحت وب وارد است، کاربری سخت آن است. تمامی امکانات محیط ویندوز در اختیار کاربر نیست و تجربه افراد از نرم افزارهای تحت وب پاک شدن مداوم صفحه و انتظار کشیدن برای فراخوانی صفحه بعد است.
هماهنگی و مدیریت یکپارچه عملیات
هنگامی که تمامی عملیات لایه کسب‌وکار نرم‌افزار از طریق یک کانال واحد انجام شود، به دلیل وجود تمرکز در مکانیسم انجام عملیات می‌توان مدیریت، برنامه‌ریزی و هماهنگی دقیق‌تر و کامل‌تری بین درخواست‌های کسب‌وکار ارسال‌شده توسط کاربران مختلف به لایه کسب ‌وکار انجام داد.

ارسال نظر

دیدگاه