• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

روسازی منطقه یک آزاد راه تهران شمال

در دست اجرا
در مورخ 21/4/96 قرارداد با موضوع کليه عمليات روسازي بتني منطقه يک آزاد راه تهران – شمال جهت اجراء به اين شرکت ابلاغ گرديد و شرکت ملي ساختمان نيز طي مکاتبه با مديريت طرح (شرکت آبادگران مارگون) درخواست اخذ قسط اول و دوم پيش پرداخت قرارداد مذکور را مطابق مفاد ماده 36 شرايط خصوصي پيمان نمود.
موقعیت جغرافیایی استان تهران

عمليات روسازي قطعه دوم (شمالي) منطقه يک آزاد راه تهران – شمال از کيلومتراژ 14+000 الي انتهاي مسير به طول تقريبي 20 کيلومتر توسط شرکت ملي ساختمان اجرا مي گردد

اين محدوده شامل 10 پل ( از پل شماره 9 الي 18 ) و 6 تونل ( از تونل شماره 13 الي 18 ) مي باشد.  در اين محدوده پيمانکاران (دي ، ناوديس راه ، آبادراهان پارس، اويول) در حال انجام عمليات زير سازي و تحويل باند به شرکت ملي ساختمان مي باشند.

شرح فعاليت هاي شرکت عبارت است از اجراي لايه زير اساس ، اساس تثبيتي نفوذپذير به ضخامت 15 سانتي متر و رويه بتني (درون تونل  به ضخامت 21 سانتي متر و در مسير روباز به ضخامت 25 سانتي متر)، كانالهاي هدايت آبهاي سطحي طرفين راه، اجراي سيستم زهكش زيرسطحي، انجام علائم راهنمايي و خط كشي، اجراي سيستمهاي حفاظ ايمني راه شامل گاردريل و نيوجرسي، انجام كليه تاسيسات روشنايي – مخابراتي مي باشد.

مسير آزادراه از تقاطع غير همسطح با بزرگراه شهيد همت و بزرگراه آزادگان شروع و در امتداد دره کن پس از گذشتن از حاشيه روستاي سولقان به تدريج از منطقه کوهستاني توچال عبور کرده و سپس توسط تونل بلند تالون به طول 4850 متر اين رشته کوه را قطع نموده و در دامنه هاي شمالي آن در منطقه دو آب شهرستانک قرار مي گيرد. اجراي اين قسمت که طول تقريبي آن 33 کيلومتر مي باشد باعث مي شود مسير فعلي حدود 60 کيلومترکوتاهتر گردد. از آن پس، مسير به موازات جاده قديم کرج – چالوس امتداد مي يابد و در دره سرهنگ وارد تونل البرز بطول 6400 متر شده و در پل زنگوله خارج مي شود،سپس با عبور از ارتفاعات البرز به موازات جاده موجود کرج- چالوس تا شهر چالوس ادامه يافته و در نهايت با يک تقاطع غير همسطح به کمربندي چالوس – تنکابن متصل مي گردد.