• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

عقد قرارداد تکمیل مرحله دوم ترمینال جدید بین المللی کیش فیمابین شرکت ملی ساختمان و منطقه آزاد کیش

برچسب ها عمومی 
  تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۱۳   تعداد بازدید : 191

آقای مهندس سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان به همراه ، مهندس خواجه دلوئی معاون توسعه ساختمان و انرژِی ، مهندس مجید شاهسواری مدیر عامل هلدینگ پایا سامان پارس، با حضور مهندس اصیلی مدیر عامل شرکت ملی ساختمان و سایر عوامل اجرایی پروژه در مورخ 09/12/97 از ترمینال جدید کیش بازدید بعمل آوردند و همزمان قرارداد تکمیل مرحله دوم ترمینال جدید بین المللی کیش فیمابین شرکت ملی ساختمان و منطقه آزاد کیش امضا شد.

سال 92 بود که براساس نیازهای گردشگری و رشد ورود گردشگران به جزیره کیش تصمیم برآن شد که ترمینال جدید فرودگاه بین المللی فرودگاه کیش ساخته شود. ترمینالی که پس از تکمیل مرحله اول کار ساخت مرحله دوم با توقفهای گاه و بی گاه در زمانهای تائید شده تکمیل نشد . با کمک مشاور بعضی از نواقص کار ترمیم شد. قبلاً این ترمینال قرار بود که هم ترمینال بین المللی باشد هم ترمینال داخلی ، اما الان صرفاً تبدیل شده به ترمینال داخلی و بالاخره قرارداد تکمیل مرحله دوم ترمینال جدید بین المللی کیش امضا شد.

آقای مهندس خواجه دلوئی اعلام داشتند : حدود 350 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز این پروژه هست و انشاءالله امیدوارهستیم بتوانیم کمتراز 2 سال آینده بهره برداری شود.

ایشان اظهار داشتند که ترمینال کاملاً بروز می باشد و تجهیزات و امکانات و سیستم های ناوبری که در آن پیش بینی شده است مدرن ترین ترمینال در سطح کشور خواهد بود و مشابه ترمینال سلام است که اخیرًا ساخته شده است .

مدیر عامل سازمان منطقه کیش با اعلام این که طرح توسعه کوتاه مدت و میان مدت جزیر ه کیش تدوین شده است از اولویت بندی تکمیل طرحهای زیر ساختی خبر داد : پروژه های زیر ساختی در جزیزه کیش اولویت 1 هست و ضمن تعریف از شرکت ملی ساختمان افزودند : ترمینال فرودگاه کیش توسط قویترین پیمانکاران در سطح کشور در حوزه ساخت فرودگاه تکمیل خواهد شد. ترمینال بین المللی فرودگاه کیش پس از فرودگاه بین المللی امام خمینی دومین پایانه بزرگ فرودگاهی در سطح کشور است که با مساحت 37000 متر مربع ظرفیت پذیرش سالانه گردش گران را به عدد 6 میلیون گردش گر خواهد رساند.

 

ارسال نظر

دیدگاه