• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

عملیات اجرائی پروژه ترمینال جدید فرودگاه بین المللی کیش

برچسب ها پروژه ها 
  تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۱۳   تعداد بازدید : 309

پیشرفت فیزیکی پروژه به میزان 44% درصد بوده و اهم فعالیتهای در حال انجام در این کارگاه بشرح ذیل می باشد با توجه به شروع اجرای عملیات بخش ارزی قرارداد و آیتمهای اجرای شیشه و نما و رنگ ضدحریق و عایق های الاستومری در دستور کار قرار گرفته که در مراحل ذکر شده زیر در حال انجام است.
نمای ساختمان ترمینال:
ساخت المانهای زیرسازی نمای ساختمان ترمینال در قسمت شمال و جنوب به پایان رسیده و عملیات نصب %50 آن به پایان رسیده است و برای نماهای شرقی و غربی نیز در انتظار تغییرات طرح مهندسین مشاور می باشد. ساخت پروفیل ها شیشه های پروژه در دست انجام بوده و بخشی از آن به کارگاه حمل گردیده که نصب آنها ظرف چند روز آینده به انجام خواهد رسید.
سقف ایستا درز:
اجرای لایه زیرین سقف ایستادرز در ساختمان ترمینال و پییرها به پایان رسیده و مراحل خرید لایه های میانی و رویه سقف در حال انجام است.
بخش تاسیسات:

کانال هواساز:
بیش از 60 % از ورق های پیش عایق مورد نیاز جهت ساخت کانالهای هوا بصورت ارزی خریداری و به کارگاه حمل گردید. عملیات ساخت و نصب این کانالها در محل ترنچ های مربوطه به انجام رسیده و در سایر جبهه ها در حال انجام می باشد و سفارش آخرین بخش ورق های مورد نیاز پروژه داده شده است که پس از ورود به کارگاه کانال سازی طبقات شروع خواهد گردید.
ترنچ های تاسیساتی:
احداث ترنچ های بتنی و بلوکی الکتریکال و مکانیکال در قسمت جنوبی ترمینال ادامه دارد لازم به ذکر است جبهه شمالی ترمینال و بخش میانی به اتمام رسیده است.
تونل تاسیسات:
شروع عملیات عایقکاری لوله های تاسیساتی با عایق الاستومری که در رشد پیشرفت فیزیکی و صورت وضیعت ارزی پروژه بسیار تاثیرگذار خواهد بود .
تاسیسات :
عملیات اجرای تاسیسات مکانیکال و الکتریکال ساختمان ترمینال در حال انجام می باشد که در بخش جمع آوری فاضلاب حدود 60 % از پروژه به اتمام رسیده و لوله کشی برق نیز با پیشرفت حدودی 50 % در حال انجام می باشد.
لوله های آتش نشانی :
اجرا لوله های آتش نشانی پروژه آغاز شده و به سرعت در حال انجام بخش اسپرینکلر ها می باشد. که پیشرفتی حدود 10 % دارد.

 

ارسال نظر

دیدگاه