• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

پروژه سد سرنی

برچسب ها پروژه ها 
  تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۳۱   تعداد بازدید : 184

گزارش مختصری از عملیات در جبهه های فعال در پروژه : جهت افزایش راندمان بتن ریزی، خرید تجهیزات بچینگ 2 و آماده سازی های لازم جهت نصب صورت پذیرفته است.
سایر فعالیت ها مربوط به تجـهیز کارگاه شامل اجرای بتن ریزی فونداسیون هاپر و پداستالهای آن، ورود ست جدید دستگاه خم و برش آرماتور، ورود یک دستگاه تریلر به کارگاه، فنس کشی و رنگ آمیزی پایه فنس محدوده کمپ پیمانکار، جابجایی و راه اندازی کانکسهای اداری در کمپ قدیم به کمپ جدید پیمانکار می باشد.

اقدامات صورت گرفته در ساخت ساختمان بهره برداری در این دوره به اجرای بتن ریزی تیرها و سقف طبقه همکف انجامید . نهایتاً آرماتور بندی ستون های طبقه اول آغاز گردید.
جهت اجرای فزار بند و هسته رسی پیگیری های لازم جهت تملک و آماده سازی معادن رس در حال انجام است.

عملیات بکفیل در پست دیوارهای حائل پل از مصالح رودخانه ای صورت گرفت.
در گالری جناحین عملیات خاکبرداری در حال اجرا بوده که تا پایان دوره 94% از عملیات تکمیل گردید. همچنین بطور همزمان عملیات خاکبرداری در جناح چپ در قسمت هسته در حال اجرا بوده است.
عملیات حفاری سرریز اصلی در دو شیفت شب و روز در حال اجرا بوده کارکرد تا انتهای دوره به بیش از 160200 متر مکعب رسیده است خاکبرداری محدوده فراز بند نیز در این دوره انجام شده که حجم کار شده تا انتهای دوره به بیش از 17300 متر مکعب رسیده است

عملیات اجرایی در جبهه سازه ورودی تونل انحراف در این دوره شامل شروع و اتمام عملیات تکمیلی آرماتوربندی دیوار، لیفت1 و شروع عملیات قالببندی پارت های اول و دوم در دیوارهای سمت راست و چپ، بتن ریزی پارت اول و دوم از لیفت 1 دیوار به حجم 194متر مکعب و ادامه عملیات آرماتوربندی پییر بوده است.

آماده سازی جهت انحراف آب شامل موارد زیر بوده است:
-احداث دایک (پیش فرازبند) در بالادست فرازبند.
-برداشت نقشه برداری محدوده بالادست فرازبند.
-تهیه طرح و روش انحراف موقت آب و ارائه آن به دستگاه محترم نظارت.
درصد پیشرفت کل پروژه تا انتهای دوره در حدود 10% می باشد.

ارسال نظر

دیدگاه