• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

پروژه سد عمارت

برچسب ها پروژه ها 
  تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۱/۲۴   تعداد بازدید : 181
پروژه سد عمارت
سال 94 برای پروژه عمارت برخلاف سالهای گذشته یک سال پرکار بود و خوشبختانه شاهد رشد فعالیت ها بودیم. در سال 94 تمام تلاش ارکان پروژه جهت جذب حداکثری نقدینگی و بستر سازی مناسب برای شروع فعالیت های خاکریزی بدنه صورت گرفت و با اتمام خاکریزی فراز بند و نشیب بند و اتمام حفاری پی خاکریزی بخش هایی از بدنه آغاز گردید.
گزارش جبهات
حفاری بدنه سد : حفاری این بخش با حجم 330.000 متر مکعب به پایان رسید
حفاری تکیه گاه راست و چپ:با توجه به بحرانی بودن حفاری این بخش در ماه های پایانی تمرکز بیشتری روی حفاری جناحین صورت گرفت و به لطف خدا و تلاش های صورت گرفته بیش از 80% از حفاری های این بخش به اتمام رسید.
سرریز: حفاری و سنگ برداری این جبهه با 78% پیشرفت در حال اجرا می باشد همچنین تحکیمات ترانشه ها در این بخش در حال اجرا می باشد .
سنگ برداری محل ساختمان بهره برداری :
با توجه به صعوبت این جبهه و موانع کاری حفاری این بخش با بیش از 90% پیشرفت در حال اجرا می باشد.
حفاری تونل قطعه 3: حفاری قسمت فوقانی این تونل با بیش از 77% در حال اجرا می باشد .
حفاری و تزریق پرده ساحلی: در این بخش با تقویت پیمانکاران در ماه های پایانی سال شاهد رشد فعالیت ها بودیم. تا کنون بیش از 16.000 متر طول معادل45% از حفاری این بخش به اتمام رسیده است.
تولید مصالح بدنه: تولید مصالح بدنه در دو شیفت در حال انجام می باشد و تا کنون بیش از 40% ازمصالح مورد نیاز تولید گشته است.
حفاری گالری: پس از اتمام حفاری گالری دسترسی حفاری این گالری آغاز گشت و تا کنون بیش از 60% پیشرفت داشته است.
بازدیدهای مهم
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و مدیر عامل شرکت ملی ساختمان و هیئت همراه در مورخ 24/11/94 و همچنین مجری طرح ، معاونت طرح و توسعه کارفرما و مشاور در مورخ 17/12/94 از عملیات اجرایی بازدید نمودند

ارسال نظر

دیدگاه