• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

گزارش اهداء جوایز سومین جشنواره نشان تعالی HSE

برچسب ها عمومی 
  تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۲۶   تعداد بازدید : 213
شرکت ملى ساختمان موفق به اخذ تندیس تک ستاره HSE در سومین جشنواره نشان تعالی گردید

در تاریخ 99/6/24تندیس تک ستاره HSE در سومین جشنواره نشان تعالی HSE با حضور هیات مدیره و مدیرعامل جشنواره و همچنین معاونین و مدیران شرکت در محل دفتر مرکزی شرکت ملی ساختمان به مدیر عامل شرکت آقای مهندس علی اصیلی اهدا گردید

طبق سنوات گذشته با برنامه ریزى و برگزارى دوره هاى آموزشى مختلف، انجام فرآیند خود ارزیابى، تهیه اظهارنامه به منظور بهبود مستمر و افزایش کارایى و عملکرد و حصول اطمینان از طى شدن موثر این روند بهبود، حضور در سومین دوره جشنواره تعالىHSE را در دستور کار خود قرار داد.

در این راستا پروژه فولاد کاوه جنوب کیش در سومین دوره جایزه تعالی HSE حضور یافت و در مورخ 98/11/13این پروژه مورد اررزیابی قرار گرفت. طبق اعلام نتایج ارزیابی شده، شرکت ملی ساختمان توانست در گروه ساخت و ساز ، عمران و راه با کسب امتیاز کل 402 و عنوان پنجم و دریافت تندیس تک ستاره HSE در این جشنواره به کار خود اختصاص دهد.

شرکت ملی ساختمان با عنایت مدیرعامل و تلاش همکاران خود توانست طی سه دوره حضور در این جشنواره ، ضمن معرفی و اجرای پروژه های خود، به سرعت رتبه خود را ارتقا داده و از رتبه ششم در ارزیابی سال 1397، با یک پله صعود، به رتبه پنجم یک ستاره، در ارزیابی سال 1398در بین شرکتهای حاضر در این جشنواره دست یابد.

طی این جلسه آقای دکتر نعیمی ضمن تقدیر و تشکر از آقای مهندس اصیلی و عملکرد خوب واحد HSE، لزوم تقویت دپارتمان HSE را گامی موثر در جهت بهبود اهداف کلان شرکت ملی ساختمان در این حوزه بر شمردند. ایشان اظهار داشت شرکت ملی ساختمان در سال گذشته با دریافت تندیس بهترین سطح پیشرفت و امسال نیز با دریافت تندیس تک ستاره مصمم به پیشرفت در عرصه HSE می باشد. اين مهم نقطه عطفي در مسير بهبود مداوم شرکت ملي ساختمان است و حضور شرکت را در صحنه رقابت داخلي تقويت خواهد نمود و تلاش پيگيرانه، فداکاري و احساس مسئوليت همکاران در نيل به این هدف ، قابل تقديـر مي باشد. اميدواريم در آينده شاهد توسعه روز افزون شرکت باشيم

ارسال نظر

دیدگاه