• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

گزارش بازدید 27 مرداد 99 مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران آقای مهندس حاج رسولیها از پروژه سد عمارت

برچسب ها عمومی 
  تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۰۴   تعداد بازدید : 203

در تاریخ 27 مرداد 1399 مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران آقای مهندس حاج رسولیها، مدیر عامل آب منطقه ای آقای مهندس جنگی و فرماندار گرمی آقای بهشتی به همراه هیئت همراه و مسئولین شرکت ملی ساختمان از سد عمارت بازدید نمودند

در این بازدید آقای مهندس حاج رسولیها اظهار نمودند : بنیاد مستضعفان جهت تکمیل سد عمارت مبلغ 1000 میلیارد ریال مشارکت مالی خواهد کرد و مبلغ 1700 میلیارد ریال دیگر نیاز داریم که وزارت نیرو بخشی از آن را تامین خواهد نمود.

وی همچنین اظهار داشت: کارگاه پروژه سد عمارت با بهره گيري از سوابق ارزنده خدمات مهندسي شرکت ملي ساختمان، و به کارگيري نيروهاي مجرب، حداکثر ظرفيت فعاليتها را در دستور کار خود گذارده است و به صورت منظم و مستمر بازديد توسط مديران عالي کافرما و مشاور از پروژه صورت مي پذيرد. اميد است با اتکال به خداوند متعال و تلاش مجموعه کارگاه، اين پروژه مطابق با برنامه به اتمام و بهره برداري برسد.

وی افزود که با تکمیل و بهره برداری از سد عمارت نیاز آبی بخش های مختلف از جمله شرب، کشاورزی و صنعت برطرف خواهد شد و توسعه بخش صنعت و کشاورزی، تامین حقابه محیط زیست و تامین آب شرب منطقه از اهداف احداث این سد است.

ایشان عنوان نمود تمامی مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی عزم خود را جهت به نتیجه رسیدن پروژه در آینده نزدیک بکار بسته اند تا بخش قابل توجهی از مشکلات مردم منطقه مرتفع گردد.

آقای مهندس جنگی نیز اظهار نمودند با تامین مالی پروژه و کار شبانه روزی تمامی زحمت کشان بخش آب شاهد بهره برداری از سد در آینده نزدیک خواهیم بود.

ایشان با اشاره به کمبود منابع آب در منطقه و لزوم برنامه ریزی برای رفع این مشکل عنوان کرد احداث و تکمیل این سد بخش قابل توجهی از موانع و مشکلات موجود در راستای کمبود منابع آب را برطرف خواهد کرد.

ارسال نظر

دیدگاه