• شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
  • شرکت ملی ساختمان، پیشرو در عمران و آبادانی کشور
خانه
منو
تماس

افتتاح پروژه های تقاطع غیر همسطح نخبگان و بلوار شهید قدرت الله چگینی ( شرق ملاصدرا) شرکت ملی ساختمان

برچسب ها پروژه ها 
  تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۸/۳۰   تعداد بازدید : 194

چهارشنبه مورخ 22/7/94 پروژه تقاطع غيرهمسطح نخبگان و بلوار شهيد قدرت اله چگيني(شرق ملاصدرا) با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال با حضور مسئولان استانی و شهری قزوین ، مدیر عامل هلدینگ پایاسامان پارس آقای مهندس شاهسواری ، ریاست هیئت مدیره آقای مهندس برزگری، مدیر عامل آقای مهندس اصیلی و معاون مالی و اداری شرکت ملی ساختمان آقای عظیمی و سایر عوامل اجرایی پروژه به بهره برداری رسید.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و تواختن سرود جمهوری اسلامی آغاز و در ابتدای مراسم استاندار قزوین آقای مهندس روزبه با اشاره به پروژه موصوف گفتند : امروز یک پروژه مهم و تاثیرگذار در شهر قزوین افتتاح می شود که در روان سازی تردد شهری تعیین کننده است.

در ادامه شهردار قزوین آقای مهندس نصرتی ضمن ابراز تشکر از شرکت ملی ساختمان بعنوان مجری پروژه بیان داشتند: امروز با اتحاد و همدلی شاهد به نتیجه رسیدن تلاش‌های عوامل اجرایی این پروژه بزرگ هستیم که از لحاظ طراحی و موقعیت استراتژیک جزو معدود پروژه‌های شاخص شهر قزوین محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزودند : هدف از اجرای طرح سهولت در دسترسی و بهبود عبور و مرور به منطقه توریستی و گردشگری باراجین قزوین ، اصلاح ورودی و خروجی مسیرهای اتوبان قزوین –کلاچای و قزوین –زنجان به منطقه توریستی باراجین می باشد.

شرکت ملی ساختمان با سابقه درخشان در زمینه راه و پل و توان فنی و تجهیزاتی بالا در سال 1391 با ابلاغ قرارداد (احداث تقاطع غیر همسطح کمر بندی شرق ملاصدرا اتصال به اتوبان زنجان تهران و تقاطع غیر همسطح اتوترابی و سه دهنه پل فلزی روی کانال آب طالقانی ) بار دیگر برگ زرینی بر سوابق درخشان خود افزود تا در احداث این پروژه عظیم ملی گام موثری در پیش برد و آبادانی مهین عزیزمان داشته باشد.

عملیات اجرای پل های پروژه در مدت 12 ماه به انجام رسیده است .خوشبختانه با الطاف خداوند متعال و با مدیریت و برنامه ریزی عوامل اجرایی شرکت ملی ساختمان که در این پروژه انجام گرفت این تقاطع غیر همسطح در حداقل زمان به بهره برداری رسیده است.

این تقاطع شامل مسیر زیر گذر به طول 500 متر و دو دهانه پل اصلی شمالی و جنوبی دال مجوف با سطح عرشه 900 متر مربع در میدان اصلی آن می باشد همچنین دو دهانه پل روی رودخانه باراجین با سطح عرشه 580 متر مربع جهت اتصال تقاطع غیر همسطح به اتوبان تهران و زنجان احداث شده است

عملیات احداث این پروژه با مسیر تردد به طول 5430 متر و 4 دهانه پل با سطح عرضه 1430 متر مربع و دیوار حائل به طول 1725 متر می باشد.

اهم عملیات اجرایی اصلی پروژه به شرح ذیل می باشد:

آرماتوربندی :2.600 تن -  قالب بندی:40.000 متر مربع
بتن ریزی :33.000 متر - مکعب جدولکاری:16کیلومتر
پیاده رو سازی 13.000 متر مربع - خاکبرداری 250.000 متر مکعب
خاکریزی: 130.000 متر مکعب - هندریل :80 تن
رنگ آمیزی :7.000 متر مربع - مدت زمان اجرای پروژه : 30 ماه
نظارت عالیه این پروژه توسط حوزه مــعاونت فنی و عمرانی شهرداری قـــزوین و نظارت مقیم مهندسین مشــاور بهین تردد پارس و پیـــمانکاری آن شــرکت ملی ساختمان می باشد.

این مراسم با اهدای لوح به عوامل اجرایی پروژه خاتمه یافت.

ارسال نظر

دیدگاه